Ponedjeljak, Rujan 24, 2018
Text Size

Odaberite idealan program

Najčešće je pitanje, u moru programa koji se nude, kako odabrati program kojim ćete postići najbolje rezultate. Naravno, ovisi o cilju kojeg se želi postići. Dali je to poboljšanje kondicije,(aerobic, tae bo, step) ili jačanje mišića cijelog tijela i smanjenje postotka masnog tkiva(callanetics) ili možda povećanje fleksibilnosti, i jačanje trbušnih i leđnih mišića (pilates)?

Iz svojeg dugogodišnjeg iskustva spoznala sam da ljudi najčešće vježbaju ili zbog bolnih leđa i vrata, da bi ojačali ta oslabljena područja (pilates,callanetics), zato da izgube težinu (aerobic, step, fat burning), ojačaju mišiće (callanetics, pilates) i naravno da se bolje osjećaju.

Možda je ipak najbolja podjela ona prema tri osnovna tipa građe prema Williamu Sheldonu:

Svaki tip ima specifičnu građu tijela.

Ektomorfni tip ima vrlo malo pohranjene masnoće, vitka je i dugih ekstremiteta. Osobama ektomorfnog tipa preporučuje se izbjegavati aerobne aktivnosti, te više raditi na mišićnoj masi, odnosno pojačati rad s utezima, te u prehrani pojačati unos kalorija s naglaskom na kompleksnim ugljikohidratima. Idealan program za ektomorfni tip osobe je pilates i callanetics.

Endomorfni tip građe je tip osobe koja nema problema s dobivanjem mišićne mase, već ima s gubljenjem masnih naslaga. Lako im se „prima" sve što pojedu. Preporučuje se redovito primjenjivati aerobne aktivnosti (aerobic, step, tae bo), prehrana s minimalnim unosom masnoća, te treninig s puno ponavljanja i malim odmorima.

Mezomorfni tip je osoba koja je između ektomorfnog i endomorfnog tip građe. Osobe nemaju problema s razvojem mišićne mase, međutim trebaju pripaziti na taloženje masnih naslaga. Treninzi koji su pogodni za mezomorfni tip su callanetics, te svi aerobni programi. Za idealne rezultate potrebno je upotrebljavati više bjelančevina (proteina), te smanjiti unos energije i masti.

Cijena

Mjesečna članarina - dolasci 3 puta tjedno - 2x tjedno - 200 kn (utorak i četvrtak od 19-20 naplaćuje se članarina, subotom od 10-11 GRATIS TRENINZI, otvoreni za žene svih dobnih skupina)

Osigurano mjesto u grupi subotom, imaju upisani članovi u grupu od 19 do 20 sati, Subotom nije potrebna najava, ulaz je slobodan do popunjenja dvorane na taj dan. GRATIS treninzi subotom održavat će se do kraja 2018 godine.

Tko je OnLine

Trenutno aktivnih Gostiju: 14 

Tražilica