Ponedjeljak, Rujan 24, 2018
Text Size
Programi Pilates

Pilates

PilatesKombinacija vježbi snage, yoge i stretchinga. Metoda učvršćivanja i izduživanja mišića.

Temelji se na načelu istovremenog rada svih mišića tijela.

Ne radi se svaki mišić posebno, već se vježba tijelo kao cijelina tj. Istovremeno radi više mišićnih skupina koje se učvršćuju i istežu. Relaksirajući program, naglasak je na disanju, no nipošto nije lagan.

Mogu ga vježbati sve osobe, ne preporučuje se osobama koje imaju problema sa kralježnicom (najčešće vratna), ali i tada ovisi o problemu. Izvodi se sa loptama, te sa i bez bučica. U odnosu na callanetics pilates je nešto manje dinamičan i intenzivan, iako se osjećate jednako ugodno i iscrpljeno kao nakon callaneticsa. Pilates aerobic centra ,,ACTIVE ENERGY,, sadrži kombinaciju BODY and MIND programa te PURE PILATESA jer je dokazano da takav program donosi najbolje rezultate. Pure pilatesom ne možete smršaviti ali zato body and mind program povoljno utječe na taj problem.

PilatesDobrobiti:
  • Učvršćuje i izdužuje mišiće
  • Poboljšanje fleksibilnosti
  • Poboljšanje koordinaciju
  • Poboljšava cirkulaciju
  • Poboljšava ravnotežu organizma

Tko je OnLine

Trenutno aktivnih Gostiju: 15 

Tražilica

Callanetics

Najbrži program u poboljšanju mišićne izdržljivosti.

Više informacija